Susanne Fjeldgaard Sørensen

Billede af Susanne Fjeldgaard Sørensen

Jeg hedder Susanne er født i 1963 og er gift med Preben. Vi har 2 udeboende børn og 3 børnebørn. Jeg har været dagplejer siden 1992.

Jeg elsker og passe børn og medvirke til at børnene får en tryg rolig hverdag og hjælpe børnene på rette vej indtil de skal i børnehave. Min mand er førtidspensionist, så han er en del af vores hverdag, ligesom vores kat er det. Er der mere I vil vide om min dagpleje, må I gerne ringe eller besøge mig. Mit nr er 61769494

Billede fra dagplejers hjem

I min dagpleje er det vigtig for mig at skabe trygge rammer for børnene i en travl hverdag. Jeg er nærværende og anerkendende i min tilgang med børnene. Jeg vil møde børnene på hver deres udviklingsniveau og støtte dem derfra. Jeg vil være med til at udvikle børnenes kompentencer også i samarbejde med jer forældre. Det er vigtigt med en god hverdags dialog.

Vi er meget ude på vores legeplads eller vi går en tur i vores skønne natur omkring Hvam. Katten er ofte med på turen, til stor fornøjelse for børnene.  Vi finder ting i naturen som vi kan bruge til små projekter. Vi synger og høre historier. Vi tømmer også opvaskemaskine, hjælper med at dække bord. Vi vasker legetøj. Jeg følger børnene i deres leg. Vi går i legestue en gang om ugen og møder de andre dagplejere og deres børn her i Hvam. Om sommeren mødes vi ved hinanden eller i naturen, om vinteren går vi i kulturhuset.

Helle Bisgaard tlf. 51 57 22 73

Forældresamarbejde er vigtig for mig. Jeg er en stor del af jeres barns hverdag og det betyder alt for mig, at der er tillid og ærlighed mellem os. Er der noget I undres over, vil jeg gerne i kommer til mig, så vi sammen kan snakke om det og løse det.

Sovetider

Barnet har brug for middagssøvn og bliver tilpasset hvert enkelt barn i samarbejde med jer forældre. Børnene bliver som regel puttet omkring kl. 11.30/11.45

Jeg vil gerne have I har en taske med, hvor der er skiftetøj i, samt sut og sovedyr.

Bleer tager I en pakke med så siger jeg til, når den er ved at være brugt.

Overtøj tager vi som det kommer efter hvad årstid det er.

Barnevognen må gerne stå her i weekenden. Men I må gerne tage den med hjem til ferier.

Hjemmet er et ikke ryger hjem.

Mandag: Kl. 6.20 - 16.15

Tirsdag: Kl. 6.25 - 16.15

Onsdag: Kl. 6.25 - 16.15

Torsdag: Kl. 6.25 - 16.15

Fredag: Kl. 6.25 - 15.00

Spørg gerne til mine åbningstider, måske de kan laves om, hvis det samtidig passer de andre i børnegruppen.

Susanne Fjeldgaard Sørensen

Gl. Viborgvej 32, Hvam