Sanne Raabjerg Sørensen

Billede af Sanne Raabjerg Sørensen

Mit navn er Sanne, jeg er født i 1972. Jeg bor sammen med min mand Kjeld, vi har 4 børn Morten 1995, Maja 1997, Anne og Sara 2000, det er dog kun Anne og Sara der stadig bor hjemme.

Jeg har været dagplejer siden maj 2007. Jeg nyder meget at være sammen med børnene, og være med til at give dem tryghed og en god start på livet.

I min dagpleje lægger jeg stor vægt på at børnene får en tryg, kærlig og stabil hverdag med sjov og leg både inde og ude.

Jeg er DGI dagplejer.

Jeg er meget omsorgsfuld, og har fokus på det enkelte barn.

Mit hjem er røgfrit.

Min fritid bruger jeg på familien,

Løgstrup rideskole og fitness

Billede fra haven hos Sanne

Jeg bor på landet på en bondegård med køer, ca 400 meter uden for byskiltet. Vi besøger tit køerne og traktorerne, det er et stort hit.

Vi har Himmerlandsstien lige i baghaven, hvor vi går tur, løber stærkt, kravler på skrænter, finder snegle, grankogler osv.

Jeg har et stort lyst køkken-alrum med skabe med legetøj, hvor vi leger når vi er inde.

Min dagligdag se nogenlunde sådan ud.

6.30-8.30 jeg modtager børn, vi leger, er kreative og nogen sover formiddagssøvn.

8.30-9.00 spiser vi formiddagsmad, som består af hjemmebagte boller lidt frugt eller grønt.

9.00-11.15-11.30 leg inde eller ude, går tur Og laver forskellige aktiviteter.

11.15-12.00 frokost som oftest består af rugbrød med pålæg og grønt, nogen gang varmt mad.

12.30-14.30-15 middagssøvn.

14.45-15.15 eftermiddagsmad, som består af brød og frugt.

15.15 leg inde eller ude til børnene bliver hentet.

Helle Bisgaard Jensen tlf. 51 57 22 73

Jeg sætter stor pris på åbenhed, ærlighed og gensidig respekt, at vi har en god dialog omkring jeres barn.

Undres du, så spørg endelig.

Spørg hellere engang for meget end engang for lidt.

Jeg forsøger at få søvnen passet ind så alle er glade og trives, og at alle børn har nogle vågne timer samtidig, så de kan få nogle sociale kompetencer/relationer med de andre børn.

For at vi kan udfolde os bedst muligt, som vi har lyst til er det vigtigt at der altid er tøj og fodtøj med efter vejret/årstiden, skiftetøj hvis der sker uheld af den ene eller anden slags.

I skal også medbringe bleer, skumklude, sut, bamse/klud hvis jeres barn har brug for det.

Barnevogn og taske kan stå her hele ugen og tages med hjem i weekenden. Der er mulighed for at have en barnevogn til at stå her fast også i weekenden.

Hvis jeg bliver syg, bliver i ringet op af en dagplejepædagog om morgen og bliver tilbudt en gæsteplads, I kan altid komme og hente barnets taske med skiftetøj, barnevogn osv. inden i kører til gæstedagplejen.

Jeg sørger for at døren er låst op så i kan komme ind og hente tingene.

Mandag: Kl. 6.30-16.30

Tirsdag:  Kl. 6.30-16.30