Lene Marianne Larsen

Billede af Lene Marianne Larsen

Mit navn er Lene Marianne Larsen. Jeg bor i Skals sammen med Jørgen og vores to børn, Jakob fra 2003 og Maiken fra 2006.

Jeg har været dagplejer siden 2007

Jeg lægger stor vægt på først og fremmest at gøre børn og forældre trygge. Sammen skal vi skabe en stille og rolig start for begge parter.

Jeg har taget kursus som DGI dagplejer, hvorved vi bruger en stor del af vores tid på motorik og bevægelse i naturen omkring os. Ligeledes går jeg op i børns sprog og at de bliver selvhjulpne. De små sejre har stor betydning for børn.

Min fritid bruger jeg sammen med min familie og venner.

Billede udenfor ved hestene

I min dagpleje leger børnene i mit køkken/alrum.

Udenfor har vi legehus, trampolin, sandkasse og græsplæne de kan tumle på. Ligeledes har en stor græsplæne omme bag huset samt en lille klase træer som vi kalder “skoven”.

Vi har en lille hund som hedder Charlie.

Når dagplejebørnene er tilstede er Charlie i stuen og kommer ikke i kontakt med børnene.

Anita Svarre Rosenquist tlf. 51 57 22 78

Jeg har en anerkendende tilgang til børn og forældre.

Vi skal kunne snakke og lytte til hinanden. Alle problemer store som små bliver taget seriøst.

De små får tilbudt en formiddagslur. Efter frokost bliver børnene puttet. De har brug for en pause. Nogen har brug for en lang pause, andre en lidt kortere. Mens de er små vækker jeg ikke børnene.

Børnenes tasker skal indeholde to sæt tøj fra inders til yderst. Der skal være overtøj, sko og støvler efter årstiden.

Hvis det skulle ske, at jeg eller en af mine egne børn er syge vil I blive tilbudt en gæstepleje.  Jeg vil så stille dagplejebørnenes tasker i barnevognen eller på trappen, så den er lige til at hente.

I vinterperioden går vi i legestue i Multihuset. Børnene afleveres og hentes der. Forældrene skal selv medbringe taske og barnevogn

Her udfyldes åbningstider for de enkelte dage.

Mandag: Kl. 6:40-16:30

Tirsdag: Kl. 6:40-16:30