Hanne Kristensen

Billede af Hanne Kristensen

Velkommen til min dagpleje

Mit navn er Hanne Kristensen. Jeg er født og opvokset i Møldrup. Jeg er gift med Tom, vi har 5 børn tilsammen og 8 børnebørn. Vi har ingen hjemmeboende børn.

Jeg har selv 3 børn, hvoraf de to er adopteret (derfor har jeg godt kendskab til adoption)

Jeg bor centralt i Møldrup, tæt på skole og børnehave.

Jeg har været dagplejer siden oktober 1986.

Min fritid bruges på frivilligt arbejde, cykling, familien og camping.

Jeg har altid været sportsaktiv.

Jeg har ikke husdyr, og mit hjem er røgfrit.

Du/I er meget velkomne til at kontakte mig for et besøg. Skulle mine åbningstider ikke passe til jeres behov, er I velkomne til at ringe til mig, så vi sammen kan se om det kan løses.

Billede fra dagplejers have

Jeg lægger stor vægt på faste rutiner og genkendelighed i hverdagen.

At der er gode udendørs faciliteter.

Jeg er grønne spirer-dagplejer/naturdagplejer. Derfor bruger vi skoven meget og generelt naturen omkring os.

Jeg laver en årsplan, hvor vi følger årets gang i naturen, fx, sår grønsager, vander dem, forarbejder dem og spiser dem.

Vi planter blomster.

Vi plukker forskellige frugter og sylter dem.

Hvert år samler vi nødder, kastanjer og bog, som vi bruger til forskellige aktiviteter.

Jeg arbejder ud fra den nye styrkede læreplan og tilrettelægger den ud af børnenes udviklingsniveau.

Jeg har fokus på det enkelte barns udviklingsniveauer og forsøger at tilrettelægge dagene, så alle lærer og oplever noget.

Jeg lægger stor vægt på de sociale kompetencer, venskaber og fællesskaber, samt gøre børnene klar til børnehave

Helle Bisgaard Tlf. 51 57 22 73

For mig er et godt forældresamarbejde vigtig. Jeg lægger stor vægt på den daglige og gode dialog.

I samarbejde med jer forældre tager jeg udgangspunkt i det enkelte barns søvnbehov.

Vi går i heldagslegestue i Møldrup Hallen, som er vores legestuelokale, hvor vi også har mulighed for at benytte hallen til aktiviteter, hvis den er ledig.

Vi laver et legestueprogram, som tager udgangspunkt i den nye styrkende læreplan.

Vi har forskellige traditioner i løbet af året. Fx

Årlig fejring af grønne spirer flag

Affaldsindsamlings dag.

Fastelavn og påske laver vi forskellige ting som hører disse højtider til.

I december har vi faste traditioner med at åbne julekalender, tænde kalenderlys, synge julesange, lave julepynt og få pebernødder, som børnene selv har været med til at bage.

Holder en sommerfest en fredag efter fyraften. (fungerer lidt som arbejdsdag, hvor vi hygger med at grille bagefter)

Julehygge (som regel en søndag eftermiddag)

Mandag kl.6.35-16.30

Torsdag kl.6.35-16.30